Video Pasif Affiliate

Saturday, September 26, 2015

Rahsia Jana Pendapatan Online


Assalamualaikum dan selamat pagi .Kali ini saya ingin membicarakan berkenaan rahsia Jana Pendapatan Online .Apakah rahsia sebenar menjana pendapatan secara online ? Jika anda tengok pada tajuk blog ini tentu anda tertanya-tanya,tentu ada rahsia yang mampu membuatkan kita berjaya atau kaya dalam menjana pendapatan secara online ini .Jom baca seterusnya.


Bagi saya ,rahsia yang sebenar adalah ILMU ,ea ilmu.Apabila kita mempunyai ilmu ,mencari ilmu dan menguasi ilmu,maka segala rahsia yang sebelum ini kita rasakan cukup susah akan menjadi mudah .Ilmu akan mengeluarkan kita daripada kegelapan,dan menunjukkan kita kepada jalan sebenar.Namun tidak ramai orang yang berusaha untuk mencari ilmu dengan sebanyak mungkin,dan ilmu tapa tindakan pula tidak akan membawa kita kemana mana .

Oleh itu ia perlulah bergerak seiring.Anda cari ilmu kemudian anda amalkan setiap ilmu yang anda dapat itu,maka inshaAllah rahsia tidak akan jadi rahsia lagi .Sebab itu pelaburan yang paling besar bagi saya adalah pelaburan ilmu .Seperti saya sendiri,saya mengeluarkan sedikit sebanyak pelaburan untuk menambahkan ilmu dalam dunia pemasaran AFFILIATE dan perniagaan internet lain.


Bagi saya apabila kita memiliki ilmu,maka perjalanan kita akan menjadi lebih mudah.Contoh seperti pemasaran Affiliate ,sebelum ini saya sendiri tidak tahu apakah itu affiliate,bagaimana konsep pemasarannya,dimana untuk saya dapatkan produk yang menawarkan affiliate,bagaimana cara mempromosinya,semua ini menjadi tanda soal yang sangat kuat kepada saya.Namu selepas saya mendalami ilmu dengan hanya sdikit pelaburan,alhamdulillah kini persoalan itu telah terungkai dan pemasaran affiliate ini sendiri telah menjadi salah satu jalan kepada saya dalam menjana pendapatan secara online .Oleh itu bagi saya tiada jalan mudah untuk kita menjana pendapatan Online sekiranya kita tidak memiliki ilmu.

Strategi yang terbaik adalah :

1. Cari ilmu,tambah ilmu 
2.Rancang strategi berdasarkan ilmu yang kita dapat .
3.Bertindak berdasarkan ilmu yang kita perolehi
4.FOKUS kepada plan dan tindakan yang kita lakukan .
5.tambah ilmu ,tambah ilmu ,dan tambah ilmu.

Ilmu takkan merugikan anda ,malah dengan ilmulah anda bakal menjadi orang yang berjaya nanti .
Saranan saya ,jangan berputus asa dalam mencari ilmu ,kerana kita tidak akan tahu di mana emas berada jika kita tidak berusaha,sedangkan emas itu hanya sejengkal saja dari kita ....Maka carilah ilmu sebanyak mungkin .

Semoga berjumpa lagi untuk perkongsian seterusnya .
.
.
p/s : Anda ingin tahu tentang ilmu AFFILIATE ? Ilmu ini boleh didapati dengan percuma ,klik di http://bit.ly/1QVqD2m 

No comments:

Post a Comment